Юридична інформація

Коли потрібні послуги компанії ТОВ “ФК “Форза”?

Всі стикаються з фінансовими труднощами і непередбачуваними ситуаціями. Як правило, в таких випадках ми звертаємося по допомогу до рідних, друзів, колег, що само собою ставить нас в незручне становище. Нерідко через фінансовий фундамент псуються відносини. Трапляється так, що ми змушені йти в ломбард, але зв’язуватись із заставою і переданням в чужі руки дорогих нам речей – не найкращий вихід. Якщо ж наважуємося взяти кредит в банку, ми зустрічаємо інші труднощі: збір пакету документів, виснажливе очікування рішення від банку і багато інших аспектів.

Клієнт визначає сам, скільки він хоче взяти в борг, на скільки днів; ми розраховуємо відсотки і повну суму, негайно, і показуємо цю суму клієнтові. Після прийняття позитивного рішення за заявкою ми можемо надати кредит протягом декількох хвилин. Повернення кредиту також не викликає незручностей і проходить швидко і безперешкодно для клієнта.

Документи:

Реквізити органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг, а також органу з питань захисту прав споживачів:

Національний банк України

Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9

Телефон справочної служби: 0 800 505 240

E-mail: nbu@bank.gov.ua

Сайт: bank.gov.ua

Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг.

Ми прагнемо ставати кращими! Тому ТОВ «ФК «ФОРЗА» приділяє велику увагу розгляду скарг своїх клієнтів. Механізм захисту фінансовою установою прав споживачів полягає у дотриманні фінансовою компанією при здійсненні діяльності з надання фінансових послуг принципів захисту прав споживачів, визначених ст. 3-1 ЗУ “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” та здійснення діяльності у відповідності до вимог законодавства.

У випадку наявності скарг на дії ТОВ «ФК «ФОРЗА» або її працівників, Ви можете надіслати відповідне звернення:

  • до ТОВ «ФК «ФОРЗА»:
    на адресу: 03057, м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6, літера А, приміщення А6-03;
    за телефоном: 0 800 30 08 83;
    на електронну пошту: info@temp.kf.ua і воно буде уважно розглянуте відділом по роботі зі зверненнями громадян.
    Термін розгляду звернення – не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п’яти днів;
  • до Національного банку України:
    адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601
    адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601
    телефон: 0 800 505 240
    єлектронна пошта: nbu@bank.gov.ua
    веб-сайт: bank.gov.ua
    Термін розгляду звернення Національним банком – не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його продовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п’яти днів;
  • до суду:
    Клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.

Структура сайту і процес обробки персональних даних побудований з багаторівневим захистом.

  • Сайт оснащений SSL-сертифікатом – використовує зашифроване з’єднання між веб-сервером (сайтом) і веб-клієнтом (браузером) за допомогою протоколу HTTPS для шифрування даних, що передаються. Відповідно до політики безпеки, надання персональних даних відповідає вимогам сучасних правил інформаційної безпеки. Таким чином шифрування всіх особистих і платежів забезпечує захист від перехоплення третіми особами.
  • Високий рівень захисту фінансових операцій надається міжнародною платіжною системою ХPay, яка убезпечить дані клієнта. Надійність підтверджується міжнародними сертифікатами безпеки PCI DSS compliant, і софт системами безпечних фінансових операцій, таких як: AntiFraud System, 3D secure, Low-charge back, GeoTrust
  • Внутрішній софт розроблений для додаткового контролю та верифікації даних. Дана система перевіряє дані клієнта на достовірність і реальність за багатьма баз даних, серед яких і перевірка по загублених паспортах і перевірка іменних банківських карт відповідно до даних анкети, відповідність телефону клієнта з фінансовим телефоном і можливість його заміни. У разі підозри у використанні незаконно заволодівшими персональними даними, проводиться додаткова перевірка службою безпеки і повідомляється інцидент в правоохоронні органи.

Таким чином, всі персональні дані клієнтів є повністю захищеними і конфіденційними. ТОВ “ФК “Форза” відповідальні за захист персональних даних, отриманих від клієнта, відповідно до внутрішніх документів і чинним законодавством України.

Прийом скарг і пропозицій:

Зареєструвати скаргу або пропозицію, пов’язану з діяльністю ТОВ “ФК “ФОРЗА” , можна за телефоном 0(800) 30 08 83 (дзвінки безкоштовні) або за адресою електронної пошти info@temp.kf.ua