Онлайн-консультації провідних лікарів

27.01.2020

Одна з причин, через які люди беруть мікропозики - рішення проблем зі здоров'ям.

Якщо вони виникли, перший крок до вирішення - це консультація у лікаря. Раніше для цього треба було відпрошуватися з роботи, витрачати час і сили на дорогу до лікарні, брати талончик (якщо це державна установа), чекати в черзі.

Тепер все простіше і швидше: можна скористатися сервісом онлайн консультації у лікаря практично будь-якого профілю

Що можна робити через сервіс онлайн консультації?

Отримати консультацію практикуючого лікаря. Вона може пройти як в відео-чаті, так і по телефону або по дзвінку в месенджері.

Прийом проходить повноцінно - як якщо б ви прийшли в реальний кабінет в реальну лікарню. Спочатку лікар опитує вас про симптоми, стан здоров'я, якщо треба - оцінює ситуацію візуально по відеозв'язку (так можна оцінити стан і відтінок шкіри, волосся, рану або шов, або будь-які інші відхилення, які помітні зовні).

Якщо діагноз можна поставити точно - лікар це робить, і призначає лікування:

  • вказує список відповідних процедур, їх тривалість, кількість і приблизну вартість;
  • складає список ліків і розповідає про їх застосування (скільки, коли, як);
  • складає список лікарів, до яких можна / потрібно звернутися додатково.

Якщо точний діагноз поставити не можна - лікар скаже, які аналізи або діагностичні процедури треба пройти для уточнення.

Як і при відвідуванні «реального» лікаря - інформація про прийом і призначених заходах записується і зберігається. Пізніше ви зможете використовувати її, щоб відвідати іншого лікаря.

Подробиці тут

У яких випадках можна звертатися?

Ви можете звертатися за допомогою в таких ситуаціях:

  • інструкції про першу допомогу (наприклад, якщо ви отримали травму, і не знаєте, куди дзвонити і які заходи вжити на місці до прибуття лікарів);
  • допомога в підготовці до процедур, обстеження, реабілітації - лікар докладно розповість, чого вам чекати, як до цього готуватися, який ефект це дасть;
  • консультації з прийому медикаментів, підбору аналогів;
  • консультації за результатами аналізів, обстежень, діагностичних процедур;
  • профілактичні та загальні консультації за станом здоров'я - про те, як не захворіти, або як правильно поводитися, якщо є якась хронічна хвороба, або перенесена операція або травма, або просто погіршується самопочуття через вік;
  • консультації по догляду за дитиною.

Звертатися в сервіс ви можете як до основного лікаря, або за «іншою думкою» (якщо ви були на прийомі в іншого фахівця, але хочете почути ще одного).

Переваги сервісу

Плюси використання такі:

  • не треба нікуди ходити - консультації проводяться онлайн (або по телефону);
  • немає ризику погіршити стан здоров'я (через вихід на вулицю з поганим самопочуттям) або підчепити інше захворювання при відвідуванні лікарні;
  • при 90% звернень чергові консультації починаються протягом 5 хвилин (тоді як на реальний прийом ви можете витратити 2-3 години, якщо враховувати черги і дорогу туди-назад);
  • сервіс надає лікарів будь-якої спеціальності - від терапевтів і педіатрів і до вузьких напрямків (ЛОР, гінеколог, кардіолог, алерголог, гастроентеролог - всього є більше 12 фахівців);
  • отримати консультацію можна цілодобово і в будь-який день тижня - вам не доведеться терпіти до понеділка або до завтрашнього ранку;
  • сервіс співпрацює з справжнім медичним багатопрофільним центром, в який можна відправитися, якщо потрібні якісь процедури або діагностика, або треба лягти в стаціонар;
  • можна взяти пакет на 1-12 місяців.

Як отримати консультацію фахівця?

Покроково це виглядає так:

  1. Тиснете «Отримати консультацію» на головній сторінці сайту з онлайн консультацій, потім вибираєте «Зареєструватися» зверху, і вказуєте свій номер і e-mail.
  2. Отримуєте на e-mail і в SMS логін і пароль - для доступу в систему. Важливий нюанс: логін і пароль приходять на наступний день після оплати. Тому рекомендується завести аккаунт прямо зараз, щоб при необхідності відразу отримати консультацію.
  3. Заходите і вибираєте лікаря потрібної спеціальності.
  4. Зв'язуєтеся зручним способом (по відеодзвінку, звичайному зв'язку, або листуванням в чаті).

Інформація про прийом зберігається в вашому кабінеті.

Назад