Up

БЛОГ

%d1%8d%d0%bf%d1%86

Детальніше про ЕПЦ ви можете дізнатися тут!

21.06.2018

Електронний підпис давно не новина, але дізнатися про нього детальніше варто. Давайте познайомимося з даною темою та дізнаємося про неї абсолютно все.

У чому перевага електронного підпису? Електронний підпис - це в першу чергу нові можливості. Не забувайте, що для розвитку необхідно бути відкритим до усього нового. На зміну паперовим носіям приходять електронні інформаційні технології, і це чудово!

Використовувати ЕПЦ стали ще 14 років тому, в якості інструменту ідентифікації особистості для підтвердження юридичних документів. Це криптографічний набір електронних даних, які ідентифікують та підтверджують особистість людини. Дія відбувається шляхом перевірки, а також аналізу унікального криптографічного ключа за допомогою єдиної бази цифрових даних. Електронний підпис має повноцінну законну силу. Нею дуже успішно користуються юридичні та фізичні особи при підписанні важливих договорів.

Які властивості у Вашого цифрового автографу?

1. Засвідчує те, що прийнятий документ надійшов від особи, який його підписав.

2. Дає гарантію цілісності, а також автентичності підписаного документа.

3. Гарантія офіційного статусу документу, що не дає людині відмовитися від зобов'язань які були прописані в документі.

ЕПЦ - це безпека!

Електронний підпис абсолютно безпечна та захищена від злому, адже обладнання яке використовується при роботі з даним підписом проходить перевірку в Державній службі зв'язку і захисту інформації. Таємний ключ шифрування даних, є основою в роботі технології електронного підпису. Він задіяний безпосередньо в самому процесі підпису. Є також і відкритий ключ, який відповідає секретному. Він відомий всім користувачам цифрової мережі (де використовують ЕПЦ), виконує функцію перевірки ідентичності ел. підпису.

На основі таємного ключа вираховується ел. підпис відправника інформації та інформаційні біти файлу. Ви повинні ясно розуміти, що знання саме відкритого ключа не призведе до підробки підпису. Тому він використовується майже усюди: при подачі звітності в пенсійний фонд, податкову, Держ. комітет фінансового моніторингу, в митну. За допомогою ЕПЦ зараз спритно підписують договори кредитування.

Де взяти сертифікат ЕПЦ, як отримати е-ключ?

Сертифікатом ЕПЦ називають електронний документ. Він підтверджує особу яка володіє ключем. Як же отримати цей сертифікат? Ви можете це зробити в будь-якому акредитованому центрі сертифікації цифрових ключів. Але варто зауважити, що юридичні особи можуть отримати даний ключ лише в межах тієї області України, в яких зареєстровано юр. обличчя. Приватники ж такі обмеження не мають.

Пам'ятайте, отримати ЕПЦ може повнолітній громадянин нашої країни. Процедура реєстрації ключа займає до 20-ти хвилин. Тобто нудиться в довгих очікуваннях вам не доведеться. Головне не забудьте взяти з собою документи, що підтвердять вашу особистість, і документи організації, яку Ви представляєте. Список документів уточнюйте зателефонувавши до установи, куди плануєте йти за отриманням сертифікату ЕПЦ, е-ключа.